Vara med Hannah idag :)

Godförmiddag på er!:) Hoppas ni sovit gott. Det har jag, men jag har inte vaknat glad idag :/ Jätte fult väder! Regnit & grått, bara tråkigt :( Och det jag tyckte var mest tråkigast var att Olivia & jag hade bestämt att vi skulle ha en morgonpicnik på ängen och äta frukost tillsammans (om det då skulle vara fint väder) men så blev det inte utan gamla vanliga frukosten inne. Men det var helt okej, jag tycker det är mysigt med regn iaf när man hör regnet utanför, sen kan man tända ljus och bara mysa inne, det är en positiv sak med detta väder (y' Men det som gjorde min dag bra idag var att Hannah W ringde mig och fråga om vi kunde vara, javisst sa jag! Det är klart, det var åratal sen vi var eller jah ni förstår ;) Åh, det ska bli kul! Hoppas vi kan hitta på roliga grejor trots detta väder, men hon&jag har alltid kul så det är nog ingen fara ;D Så som sagt ska jag vara med Hannah idag och inte göra något speciellt mer tror jag. Men nu ska jag ringa Hannah och säga att hon/jag kan komma, alltså vi har inte bestämt hos vilken vi ska va hos men det ordnar sig nog, ha en underbar morgon så hörs vi senare! Puss&kram♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback