Vi hann klart!:D

Goddagens!:) Mår ni bra? Det gör jag iallafall! Idag i skolan så har vi hatt  matte,naturkunskap,geografi,religon,idrott&musik. Det var faktiskt en ganska kul dag idag. Förutom på religonen, alltså det var sista lektionen av religon innan vi ska läsa muntligt eller kanske man ska säga redovisa för klassen om Islam. Jag är med Annie&Jakob. Annie&Jag hann klart med allt, men vet ni...Jakob har inte skrivit någonting och vi har typ hatt 4 lektioner med religon, åh! Så håller han på att retas och göra ljud ifrån sig, hela tiden, ah det är så jobbigt! Han måste inse det själv, men Annie&Jag har bestämt att vi ska läsa upp vårat och visa våra bilder och så ska Jakob stå där och skämmas, för han inte gjort något! Men jag hoppas det räcker med det vi har, vi ska visa upp imorgon :) Sen så på idrotten så hade vi brännboll och det var ganska kul!:) Sen sista lektionen så var det då musik, sista musiklektionen för oss, aldrig mer skulle vi ha det i Målsrydskolan. Och ni som inte vet så ska 6:orna göra en egen låt till skolavslutningen, alltså det är nog en tradition dom har ;) Och vi hade inte skrivit eller gjort någon låt alls! Så vi var så nervösa idag för hur det skulle gå. Men vet ni...bara för att våran musiklärare är så duktig och att våran klass är bäst så fick vi en låt tillslut! Åh, jag är så glaaad :D Och tack vare att alla i klassen hade engagerat sig i att skriva några rim så fick vi en låt, åh jag älskar våran klass! Vi bytte också låt till Hallelujah istället för I´m yours, för att I´m yours var för svår, och jag blev så glad för att vi tog Hallelujah för att den är så vacker och fin!:) Nu är jag lycklig över att vi klarade det! Vi gav verkligen 100% från oss. Sen så gick jag hem typ vid 3 för att vi hann ju inte klart med låten klockan halv 3 så vi gick i skolan lite längre, men det vare värt!:) Hemma så åt jag lite och sen kom farmor och bjöd på bullar :) mums. Nu är jag påklädd och klar till träningen som börjar om 35 minuter typ, och jag ska cykla med så jag måste chila nu! Hade bäst och vi hörs imorgon!:)
PUSSS.






Fotboll i skolan :))

Musiken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback