You make me feel good!

Tjena!:) Sitter här och är påklädd och ska snart snart åka till kyrkan :)) Idag är det en speciell gudstjänst, det kommer en missionärfamilj från som jobbar i Asien som ska komma hit och berätta, dom bor igentligen här i Sverige men nu tror jag dom har flyttat till Asien, eller Thailand ;) Jag har faktiskt träffat deras barn Mischa en gång. Det ska bli kul och höra hur det är och hur dom har det :) Efter kyrkan åker vi nog hem igen och då tror jag jag ska jogga en sväng faktiskt, jag ska också försöka ha mamma med mig, det är mycket roligare att springa då! Jag tror jag bloggar lite mer senare idag, kanske också kommer några bilder med ;D Nu ska jag borsta håret, hade bäst och vi hörs senare idag! PUUUUUSSS.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback