16/3-09

   
Hej :) Idag var det då Måndag och skolan börja (igen). Idag så lacka vi tänderna i skolan:) och jag älskar ju det! Ska jag rätta till meningen så ska det stå hata:) Ja vi hade två vikarier sista lektionen, Claes var på något möte eller nåt? aja..det var ju sådär kul.. vi fick två glassar idag av Jesper och Matttis, gratis i efterskott! Fast jag tog en glass bara..vet inte varför känner lite sug i mina tänder efter den pigelinen, hähä x) Nu när jag kom hem så hade vi fullt hus med barn! Hjälp vad dom skrek och lekte..Lisa hade med sig Ellen och Olivia, Matilda & Filip :)) haha..Olivias kille ;) Nu har jag ätit en macka och ska snart klä på mig träningskläder. Ska till fysträningen! Amanda kommer och hämtar mig :D Sedan ska jag träna på mina glosor (: Och sen sova tror jag! Ha en cool dag // elinmariaberg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback