18 mars en Onsdag - ÄNTLIGEN SOL!!

¡Hola! Idag så var det då redan Onsdag , fy vad fort tiden går! Snart är det Fredag och då är det vårat disco! Och före det så ska jag sola solarium och ni ska veta vad jag har tjatat på Millan&Stina om det! hahah..Men jag tror jag klarar det ;) Ja vi var ute näst sista lektionen idag , hahah det var lite kul! Man blev lerig, för vi klättra i berg x) Stina, jag & Isa hade lite roligt där uppe ;) Vi ramla och hitta också en rutten bänk på bergen. ucha .. sedan när vi kom tillbaka så hade vi bild och det var mindre kul. Vi skulle rita skuggor eller nåt x) Nu när jag kommit hem så har jag varit ute och solat sen har jag hoppat studsmatta med Boni och lekt med han i skogen, haha vi lekte Barda xD Sen har jag gjort Smoothie (stavning?) Ja det var iaf gott! Nu ska jag äta och sedan titta på TV tror jag eller kanske upp till mitt rum och planera lite ((: Have a great day everybody! //elinmariaberg.



SOMMAR , snart är du här!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback