Bajs!!

Söndagsöndagsöndagsöndag osv. höhö.. ja idag så var det en sovmorgon för mig, vakna 09.00 :) ja ni som tycker att det är tidigt ni får tycka det men för mig är det bra! ;) Ja jag fick skynda mig lite för jag skulle åka till kyrkan. Ja en underbar ungdomsgudstjänst där, och tjejer ni var bäst på att dansa (y) Sedan så åkte jag då till Stadium och bytte kläder, mamma köpte ett par byxor och 1-3 par tröjer igår, och vissa passa bra vissa inte, så jag bytte dom. Ja sen så åkte vi hem och åt lite mat, ja och jag gjorde inte så mkt på en timme tills mormor & morfar kom till oss! Vi åt fruktsallad och grädde&glass :)) gottigottgott! Ja nu sitter jag vid datan och får reda på att Färglanda cup är samma vecka som vi skulle åka till Danmark :( bajs! Men nu försöker dom planera om så vi kan åka ngn annan dag:))) Nu lättade lite...Sedan så ska jag ut och gå med mamma och sen ska jag äta och sova :) bra dag va? Hade!  bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback