bong & cip !:))

Hejsan! Torsdag idag och väldigt underbar dag :) aså solen lyser så gött i ansiktet nu! Idag så hjälpte vi 1-2-3 ;D hahah...det var bara lite skojj x) Sedan så hade vi musik sista lektionen , och det var kul! Fredrik sjöng en sång om Claes och Leif xD haha sången om Leif var så bra! Sedan så lekte vi en lek, alla satt i en rund ring och så ...aså det är så komlicerat att förklara tycker jag ;) men vi sa iaf bong& cip, när man gjorde något fel i leken så skulle man slå handen på bröstkorgen, och ni fattar nog vad det såg ut som x) haha..Sedan när jag kom hem så tittade jag på TV och sedan så åt jag nudlar :) nu sitter jag vid datan och snart ska jag och Boni leka Barda igen xD hahah..det ska bli kul! Imon är det Disco och sola ska jag med. Hoppas det går bra! Och jag vet absolut inte vad jag ska ha på mig?! aja ska hitta på något iaf. Ha den bästa dagen nu, i det soliga vädret/ elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback