BUA-CUP

Godmorgon! Idag så vaknade jag tidigt igen :o fattar inte? när jag ska upp till skolan så är jag trött men när det är helg och jag vaknar tidigt så är jag pigg? hur konstigt är inte de va x) Idag så är det BUA-CUP i Sjöbohallen :D det ska bli roligt! Jag har ett så bra lag med! :)) Men först så ska jag till kyrkan men ska åka tidigare från den för vi ska samlas halv 1 på Sjöbo. Ja nu så spelar vårat andra lag ;) För vi ska spela på eftermiddagen. Hoppas det går bra för er i första laget! Nu ska jag göra igoning mig , och jag säger bara ...vintern kan smälta bort nu, det är dags för vår? aja...hoppas den är borta imorgon iaf :) Imorgon så ska vi ju välja kompisar till Dalsjö! Jag har då bestämt mig ..men om ni frågar så kommer jag inte svara. Okej?  aja ...have a nice day everybody! // beeergs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback