friiiiiisk,

Hejsanhallå! :) Idag så gick jag iaf till skolan. Ganska skojj dag idag faktiskt. Isa och jag spela basket och vi hade lite otur idag , visst isa? Fast sen så fick vi till ett mål och jah..så det va inte så otur endå ;) Vi hade engelska två gånger idag och gissa om Isa,jag & Jesper gjorde något..okej vi gjorde lite av arbetet för vi var redan klara, så vi tog whiteboard pennan och gjorde 'hänga gubbe' häähä. Sista lektionen skulle vi egentligen läst men vi tyckte det var så kul så vi gjorde det igen, Claes våran lärare upptäckte det nästan. Ja sen så gick jag då hem och gjorde lite 'tortelinni' aså fattar inte stavningen eller jag kan dessutom också ha stavat fel men skit it' ni fattar inte hoppas jag! Aja det är några makaroner med fyllning i och jah dom tycker jag om:)) kanske bara jag som tycker det :$ hehe..Sen ska jag öva på glosorna tills imon och sedan bär jag i väg till fysträningen, jag har äntligen blivit frisk!! tror jag, aså det kanske kommer igen, men det tror jag inte. Imon så ska vi visa upp våra presentationer för engelskan för klassen, och vem vet vi kanske gör fel, men vi gjorde det bra på lektionerna så det kommer nog gå toppen :) Är lite nyfiken på vad ni ska göra idag så sätt igång och skicka en kommentar om vad ni ska göra idag! :) Hade gött// elinbeeerg.

Kommentarer
Postat av: Isa

Vi hade enormt otur idag xD hahah !

Och nej elin, me like them to :D ( asså tortelinnin ) xD

<3

2009-03-30 @ 16:36:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback