Göteeborg!

God'dagens bloggläsare! Morgonen är snart förbi ;) Idag så vakna jag ganska sent endå, och jah..det var bra! Jag gick upp och gosa lite med katten min och sen ner och tog en rejäl frukost! Var ganska hungrig idag för jag var på kalas i Alingsås igår och vi åt ganska tidigt, och jag var hungrig när jag kom hem men åt ingenting och ja då så kurrade det förfullt i magen på morgonen idag;) Sedan så skulle Olivia och jag hjälpa pappa med tvätten eller sortera strumpor och sånt..och..det var ju sådär kul. Fast jah vi hade kul endå för vi då hitta mammas strumpbyxor, ah sånna där genomskinliga bruna.. och vi drog på dom på huvudet x) ahhaha..först blev man lite rädd när man såg sig själv men sen så bara Olivia och jag föll i skratt! Jag kan visa några bilder här sen! Och jag lovar ni blir inte rädda ;) Ja idag så träna jag inte iaf, jag är fortfarande krasslig och förskyld så nej vi väntar med det till nästa vecka. Nu ska jag vila hela helgen så jag blir pigg&frisk nästa vecka! Ja och senare idag så ska släkten åka till Göteborg till en som heter Tore, vet inte jag tror det är farfars bror ;) Jag har aldrig träffat honom så jah det ska bli kul! Och hoppas han står ut med 24 personer som kommer till hans lilla hus x) hahah..Mer av dagen kan jag inte berätta för som jag har sagt..det är bara förmiddag!

              PUSS&KRAM //elinmariaberg

Kommentarer
Postat av: Sara

Vill du få hem GRATIS presentkort på dina favoritbutiker? Gör som jag och bli medlem på http://www.freestreet.se/?r=1427 Det är en ny sida som inte har så många medlemar vilket gör att det är lätt att samla ihop poäng. Jag fick mina första presentkort på h&m idag, prova du med =)

2009-03-28 @ 14:37:43
URL: http://ertansara.blogg.se/
Postat av: clara

Hoppas du får en grym lördag!:)

2009-03-28 @ 14:41:32
URL: http://clarahugossonblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback