Kalöjs.

Go'kväll! Idag så vaknade jag & Amanda väldigt tidigt, kl 07.00 vaknade jag sedan somna jag om och båda vakna samtidigt vid typ 08.00 men vi låg kvar länge efter :)) Sedan så åt vi frukost och klädde på oss. Sen iväg till Kyrkan. Jag sjöng idag och det var inte bara lite pinsamt de ;) Sedan så åkte vi hem och åt mat och Amanda & Olivia sjöng SingStar:) Ni var jätteduktiga! Ja Amanda,Jag & Olivia gick sedan ut en sväng, ganska fint väder idag faktiskt! Vi smög också på Olivias lille kille, Filip xD hahhah...det var kul!! Sen när vi kom hem åkte vi på kalas, hos Böhm :) Det var Joels kalas, aså han fyllde år..hmm förrförra onsdagen tror jag x) Vi hade jättekul där! Fick massa god mat och en underbart ljuvlig tårta ;) Vi titta också på ''PetssonoFindus'' hähä :) Sedan tittade vi på när Joel öppnade sina presenter, han fick jättefina grejor! Nu är jag hemma och har gjort mig igoning till natten, Godnatt bloggläsare (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback