Let's dance idag!

Godeftermiddag! Idag var det Fredag , helg nu! så gött :) Idag hade vi slöjd , och dom vanliga grejerna i skolan men slöjd säger jag bara för att vi har det 1 gång i veckan;) Slöjden var sådär...blev klar med mitt tidnigställ och nu ska jag då ha fritt arbete men jag vet inte vad jag ska göra x) men jag ska tänka på det... När vi åkte hem så åkte vi med ''Tönt Erling'' (stavning?) Annie var modig att säga att han var det! Bra Annie :D Sen sista lektionen så fick vi reda på att vi ska välja vänner till Dalsjöfors på Måndag! Roligt:)) Jag ska vara hemma hela dagen idag. Ska ut en sväng med Olivia sen så ska familjen beställa pizza eller kebab! gottgott. Imorgon blir det sista inomhusträningen för i år i Äspered :) Jag hoppas jag kan vara med imon , jag har börjat fått ont i halsen och förskyld är jag :( inte roligt! Sen på Söndag är det BUA-CUP och efter är det kalas:D längtar lite faktiskt:) Ha en underbar helg allihop!! önskar elinbeerg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback