Melodifestivalen - bra?

Hej ! Jag måste ju berätta om min kväll igår ;) hann inte göra det för jag hade så mkt att göra!
Jaa .. jag var då på Engvallen med min familj , ja aså min systers lag skulle sova över där och sen
då hade dom bestämt att familjerna skulle komma då kl 17.00 eller va det 18.00 ? aja jag har väldigt dåligt minne. Ja vi hade aktiviteter och så ;) sen så skulle vi grilla korv men det blev så sent på kvällen så vi åkte hem istället :) Jaa..då åt jag gulachsoppa och en smörgås,jätte gott! Sen satte vi oss och kolla på melodifestivalen , asså snälla,tyckte någon här nån var bra? kanske någon ...men jätte dålig keografi på vissa låtar. Men den jag tyckte va bäst var ju Darin - se på mig :D aså han skulle varit med i melodifestivalen istället för pausunderhållningen ;) han hade ju lite falska toner i låten men endå tyckte jag han var bra! sen så la jag mig och vips så blev det morgon. 1 MARS idag :)) ja.. jag vakna då kl. 07.15 men somna om igen och vaknade 08.25 :) bättre de! Sen så gjorde jag igoning mig och vi gav oss av till kyrkan.
R.I.P curtis <3 sen kom vi hem och åt mammas soppa :) sen gick jag & Olivia råslätt-rundan och sen titta man på lite TV:) nu sitter jag vid datorn och lyssnar på låtarna från melodifestivalen, sen ska jag äta kvällsmat och TV sen läggdags för mig! puss&kram från mig <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback