´Myyys

God eftermiddag (: Idag så vakna jag 07.46. Ja jag skulle då åka och möta min underbara kusin Amanda! Så vi åkte och skjutsa min lillasyster till hennes kompis sen åkte vi till gångehester och mötte Amanda där :)) Ja sen åkte vi till Sjöbo och titta på GSK/MIF när dom spela bua-cup ;D Sedan så när vi hade kollat så åkte vi till stan, ja vi var jätte hungriga och letade efter en plats att äta på i stan. Gissa vi gick till jättemånga cafe'n men alla var skit dyra!! :o varför ska allt kosta så mycket? så vi åt en macka på ett cafe' på Åhlens. Sedan var vi mer hungriga så vi köpte en korv också! Sedan så gick vi och titta på lite grejer. Ja sen orka vi inte gå mer så vi gick tillslut till City, vi skulle handla lite mys till ikväll. Sedan så ringde pappa och sa att vi kunde åka med han. Han sa att vi skulle gå till pingstkyrkans parkeringshus :)) så vi gick till en kyrka , men det var helt klart fel! hahah..sen gick vi till en annan men den var också fel. Ja men sen när vi sprungit så hitta vi tillslut. (som tur var) Ja vi har varit hemma här och myst lite , Amanda har sminkat Olivia jättefint också! Sedan gick Amanda och jag ut och gick in i samhället då kom en bil med en tjej och en kvinna i och fråga om dom sett några 4 hästar lösa :O vi blev jätterädda! Vi sa nej och vi våga nästan inte gå någonstans, vi trodde hästarna skulle komma springandes hitåt. hahah..men det gick bra! Vi hade jättekul!! :D Ja nu så ska vi snart vara ensamma hemma och ha myyspys! Ha en fortsatt bra dag! / amandaelin\


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback