Om du är hungrig ? kom inte hem till mig.

Hallu! :) Hoppas ni haft en bra dag idag , jag har haft sådär ;) men kanske ska man säga bra iaf ! aja...vi hade idrott idag :) någon uppvärmning och sedan någon lek som hette 'apberget' ganska kul faktiskt x) Fysträning lite senare i eftermiddag, johännä kommer och hämtar mig :)) aså man måste ju äta riktigt när man ska träna senare , ja då skulle jag laga mat men när jag titta i kylskåpet & kylen fanns ingenting! jo det fanns ju nånting men endå.. ingen mat ? ja så jag fick vell bestämma mig för att blanda ihop någonting ;) smart va?   not! men jag kom då på att jag skulle göra makaroner och blanda det med yougurt :) jag vet...det låter inte gott och det var ju på mitten av gott då ;) men jag ska nog ta lite fil & flingor eller en toast sen! pusspuss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback