Onsdag :)

Godagens! Förlåt..igen för att jag inte skrev i bloggen igår men hann inte...okej jag hann men fick inte för pappa ;)


                                                                                   TISDAG- mys med mamma och klippning ;)



Ja jag då vakna hes i halsen som jag har gjort i några dagar men iaf..jag gick till skolan och ja vi hade ganska tråkigt den dagen..gjorde inte så mkt ;) Ja och ni skulle sett vad jag väntade och väntade på att vi skulle sluta sista lektionen! hehe.. aja sen så sluta vi och jag gick hem. Hemma så fick jag och mamma vänta på att farmor skulle komma..och efter några minuter så kom hon! Hon skulle vara hemma hos oss medans mamma och jag åkte iväg också tills pappa kom hem. Sen for vi iväg till Bergdalen ;) ja där jag skulle klippa mig, studion hette då ''klippstudion'' Och ja det tog 1 h för Eva som hon heter att klippa mig och vips så kom en annan frisyr som jag fortfarande inte vant mig vid men är faktiskt ganska nöjd! Sedan så åkte mamma och jag och fika på stan och köpte lite kläder och grejor. Vi hade jätte myys'.



                                                                                            ONSDAG (idag


Idag så vakna jag med att jag hosta en rejäl host som hördes över hela vårt hus x) hehe..sorry!  Sedan så gick jag till skolan, eller jag åt frukost och...aah ni vet nog vad man gör innan skolan börjar ;) Ja vi hade vell en ganska bra dag? eller vi städa näst sista lektionen och det var sådär.. ;) Ja och sedan så hade vi Bild sista lektionen och det var lika tråkigt som alltid.. måla skuggor gjorde vi och fyy vad jag avskyr det! Men nu är jag hemma och får ta det lugnt, okej inte riktigt för jag ska gå ut med mamma och sedan göra läxor men ja ni fattar...''fri från skolan'' hähä. Men nu orkar jag inte skriva mer för ska dra nu! Byeee.









           OBS; min kusin Amanda fyller år idaaag! grattisgrattis <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback