Ont i halsen!

Go'kväll mina vänner! Idag sluta vi 13.20 i skolan :)) gött! Millan följde med mig hem och vi hade jätteroligt :D Hon va hos mig i 2 timmar , tror jag ?x) vi åt lite,gunga,loveline och lite annat skojj. Sedan när hon åkte hem så titta jag på Manus: X på datan ;) hähä...ganska bra faktiskt! Sedan jogga jag råslättrundan! haha jag är duktig ;D not! Ja sen åt jag lite kvällsmat och sedan blev det TV. Imon så ska jag nog gå hem själv efter skolan och träna på glosorna, skriva i bloggen(självklar mening!) och sedan ska jag jogga med! Imon är det bild i skolan och då ska jag,Isa & Johännä visa upp våran kattmat! xD är lite komplicerat men ja det ska vi iaf (: Nu ska jag göra mig igoning och titta på Bygglov! hahah..intressant, jag vet. Hadebäst <3 elinmariaberg:)



obs: Snygging på bild!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback