R.I.P<3

Godmorgon kära bloggläsare! Okej, för det första så måste jag säga att vi åkte inte till Göteborg igår, och det vet jag inte varför? blev lite besviken där.Men nu sitter jag här och gottar mig med min macka och varmt te:) Igår så märkte ni nog att jag inte hade någonting att göra, men det var att jag fick en dator i mitt rum igår och var super lycklig! ;) Ja och sedan så var jag nog inne där i 5 timmar, okej 1 ;D Och sen så går man ju in till sitt rum då och då och det första man ser är ju en dator, så man är ju inne på den och sedan så har man gjort allting man skulle göra och vet inget mer. Vad ska jag mer? Ska jag lägga in några bilder? ni vet sånna grejer. Men sedan då så tittade jag på Robinson istället, och var tillsammans med i Earth Hour :) hehe..jag sökte på google idag och såg några bilder på städer, mycket skillnad kan jag säga! Nu ska jag göra mig igoning för sen we going to the church!:) Det kommer nog vara en ganska känslosam dag ;( Sedan när jag kommer hem så ska jag kanske vara med min kusse Lina men annars om hon inte kan så ska jag städa mitt rum, vet att det inte låter kul men jah sånt måste man göra ibland :)) Hoppas ni får en skön dag! Och föresten så känner jag mig mycket bättre ;) Hade gott kära vänner! / elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback