sjuuk..

Hej! :) Idag var det då Torsdag och en jobbig dag för mig! Jag hade ont i halsen och förskyld också hade jag lite ont i huvudet..det är skitjobbigt! Men vi tjejer hade tjejsnack med Bea idag och jah..vi hade det vell kul och bra;) Sedan så hade vi idrott och musik dom sista lektionerna. Jobbigt var det för mig på idrotten, vi var också 8 st. RECORD! hähä. Sedan så var det musik men istället följde Isa med mig till skolsyster :) Ja men hon fick inte följa med in som jag trodde. Aja..jag var blank i ögonen tyckte hon och varm i pannan så ja hon tog tempen på mig och jah hade 37.6 och hon sa att det var en början på feber så hon fråga om jag ville stanna kvar på musiken sista 25 minuterna eller gå hem men jag sa att jag klarar vell av 25 minuter iaf! Ja vi hållde på att göra våran avslutnings-sång och ja det blev en liten början iaf. Sedan så stack jag hem och tog mig en macka och te :) Sedan gick jag upp och vila. För jag vill så gärna bli frisk tills imon. För jag ska på kalas hos min kusin Amanda och jag har inte träffat henne på så länge och jah..jag saknar henne! Sedan så är det en bra dag i skolan känner jag på mig så ja...Jag ska hålla tummarna hela kvällen för att bli frisk! hahah, På Lördag så ska jag åka till Göteborg med min släkt och ja det skriver jag om hur det gick då! Ville bara säga det. Hostkram från mig(L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback