slappardag..

Idag var det näst sista skoldagen för oss men sista skoldagen för johanna denna veckan ;) hon ska åka till stockholm! ha det bäst där<3 Idag så hade vi idrott och musik sista lektionerna. Idrotten var kondition och ni vet vad jag tycker om det.. Jobbigt! Sedan musik , ja då hade vi en lek som vi gjorde förra gången. När jag kom hem var jag hemma själv och jag satte mig och titta på lite TV sen kom Olivia hem och vi åt mat tillsammans:) aså det har varit så mycket för mig denna veckan så idag ska jag slappa hela eftermiddagen men ska gå ut med mamma sen. Jag kan inte sova om jag inte varit ute sen jag kom hem från skolan! konstigt nog men så är det.. 3 dagar kvar till Bua-cup, hoppashoppas det går bra! :) Imon ska jag inte göra någonting, kanske ska jag ut och jogga en sväng men det är ett kanske. Nu ska jag lägga mig i sängen på mitt rum och bara ta de lugnt! ha en ''good day'' // elin.


Kommentarer
Postat av: juhännääää

underbaring, kommer sakna dig. Även fast jag inte är borta så länge. puss!

2009-03-05 @ 18:32:44
URL: http://johannapewny.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback