Snyftsnyft..

Go eftermiddag! Näst sista skoldagen idag ;) bra dag faktiskt! Vi hade idrott och musik dom sista lektionerna och det var ganska okej :) Nu när jag kom hem titta jag på ''House'' och ''Pinsamheter'' hähä :) Sedan gjorde jag nudlar , och titta lite mer på TV och nu bloggar jag. Sedan 17.30 så är det träning på Engvallen för oss! Ja jag tror ni fattat det eftersom jag har skrivit det många gånger x) Förkyldningen pågår fortfarande men det känns bra endå! som tur är , vah? Annie kommer och hämtar mig sen så skjutsar johännä hem mig :) Ikväll ska jag äta gulaschsoppa! mohahaha..det får inte ni! Okej , det kanske inte är så gott bland vissa men för mig är det botten till toppen! Sedan ska jag lägga mig i tid idag för jag ska vara uppe länge imon kväll! haha..  haenbradag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback