sry blogg!

Go'kväll! Förlåt att jag inte blogga igår men hann inte.. men jag berättar om min Fredag endå ;)



FREDAG:

Ja då så vakna jag ensam med Olivia på morgonen sedan var det bara upp och göra igoning sig
för skola var det förstås! Efter skolan så åkte jag med Emilia,Stina & Annie till stan, vi titta lite på grejer sedan så
åkte Stina & Annie till Knallen, och klockan var jättemycket! Så Millan och jag stack och sola, först så gick vi till Sunhouse men det var tråkigt, gubben var ju skitsur! Så vi gick till Citysol :)) Ja där så ville vi sola! Det gick jättebra båda fick färg ;) Sedan så sms Stina och sa att dom skulle sola om 5 minuter när vi skulle sticka till discot, dom missa den bussen dom skulle ta och kom senare till discot. Vi, klassen skulle samlas 17.00 på skolan och Stina och Annie kom kl. 17.30 :) Men det gick bra för dom också! Ja på discot var det jätte kul! Vi hade massa skojj :D Ska lägga upp lite bilder :) Sedan så åkte jag hem eller det sluta 23.30 för oss för vi stanna ju kvar där för att städa..och fatta hur trött man var när man satt där i sista minuterna, man kunde ju nästan somna på golvet. Men när jag kom hem så la jag mig på en gång och godnatt för mig.

LÖRDAG (idag):

Ja idag så vakna jag 08.30 och kom på att vi hade träning, Johanna sms mig och frågade om jag skulle träna, och ja jag var faktiskt på G för att träna idag:)) Så vi hämta Johanna kl. 09.45 och åkte till Engvallen. Där stog vi och ingen hade kommit, men sedan kom ju Dennis och efter Benny. Men det kom inga fler på en stund...så vi trodde vi skulle springa själva med dom men nej..efter en liten stund kom '' Moroten&Tomaten'' också! :D jippie:) Vi hade jättekul när vi sprang...vi sprang mellan skog och berg och vägar x) hahah..Johanna J skada sig i handen, och jag halka på isen. Men det gick jättebra! Alla var så duktiga :))) Sedan så fick vi glass! mums vad gott det var..tänkte äta 2 och det blev 1 och en halv glass ;) Sedan duscha vi och basta. underbart! Ja sedan var ju vissa av oss galna i omklädningsrummen..jag hörde att det hördes enda ut till en sjö att vi skrek och sjöng xD Fast jag var inte så galen, var bara tråkig...Sedan så åkte jag då hem med juhännä och har varit hemma resten av dagen..vilket underbart väder säger jag bara! Jag gick ut och hoppa lite studsmatta och har ätit fruktsallad:) Sedan för 30 minuter sen var jag och gick med mamma en lång prommis. Ja och Amanda och Millan ringde och fråga om jag ville vara med dom men jag var trött...förlåtförlåtförlåt! Men är ganska trött. Nu ska jag snart äta lite kvällsmat och sedan TV- robinsson 09 :) Hejsvejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback