Top Model.

Häj! Idag var det fredag :)) ja vi gjorde de vanliga grejet. Sedan så följde jag med Millan hem! Vi åt lite sen så lekte vi lite top model , som ni ser har millan lagt in några fula bilder på mig , tur att jag hade glasögonen! Ja millan blev iaf skit mycket bättre. Vi var lite på datan sen ringde vi Sami, hahah..det var ju inte bara lite pinsamt utan mycket kan man säga x) Ja nu så har jag kommit hem. Jag har ätit lite tacos sen har jag suttit vid datan resten. Jag ska snart titta på Let's dance :)) Morgan & Helena är ju helt klart BÄST! Tyvärr så åker Elisabet & Tobias idag tror jag.. Sedan ska jag nog lägga mig , imon så ska min kusse Amanda komma till mig! Jippie :D Vi ska åka och titta på Olivia och hennes lag när dom spelar BUA-cup :)) Sedan ska vi vara ensamma hemma , vi ska ha mycket myyys. Jag hoppas det blir tråkigt väder imorgon för då behöver man ju inte sitta inne och vilja gå ut ;) På Söndag så ska jag åka till kyrkan sedan ska jag på kalöjjs :) det skriver jag om seen.. kommentarerna är väldigt få , så kommentera mer om ni vill! aja ...jag tvingar ingen, det vet ni!<3 HA DE BÄÄST ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback