tröttförskyldontihalsenontihuvudet...vad mer?!


God'dagens kära underbara söta fina .osv. Idag har det varit en kass dag(iaf för mig..) Jag har skit ont i huvudet nu och jag har ont i halsen och ..ja det som står där uppe x) Ja idag var det då Måndag och tja..början på veckan ska man vell säga. Ja det gick inte så bra för mig i skolan idag, va jätte trött och hostan lät förfärligt! Ja men jag klara dagen i skolan endå :) Sedan när jag kom hem så blev det TVtvtv ;D Sedan kom mamma hem och vi prata lite..ska inte träna idag, jag vet inte heller om jag kommer imon i skolan :( men hoppas de!! Jag ska ju klippa mig imon och jag vill vara med på träningen på grusplan imon och det dära grejet Benny startade upp..efter träningen blir det att man samlas i GSK-stugan och fikar och gör matte tillsammans, det verkar väldigt mysigt :)) Jag ska snart äta lite spagetti och kötfärssås, jag hoppas jag kan få i mig någonting iaf ;) Nu ska jag vila lite..önska mig kryakryakrya på mig, för jag vill verkligen gå imon!! Pöss & Krööm //www.beeergs.blogg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback