Välkommen sol!

Hejsan! Idag var det då Onsdag och ganska vanlig skoldag:) Vi fick välja idag och sista lektionen så var de bild. Sen efter skolan så följde jag med Amanda hem! Vi hade jätteroligt :D Vi titta på House och Top Model 3 :) Sedan gick vi ut och 'lekte' hähä..skojj hade vi verkligen! Imon så ska jag nog ut och jogga sedan ska jag ta de lugnt. Kanske är med någon imorgon. Vi har idrott imorgon och förhoppningsvis så är det vell konditionsträning. Och just de' ! Vi har grusträning på Engvallen imon med! Det hoppas jag och jag vill att det ska bli kul :)) Nu så ska jag nog gå upp till mitt rum och lyssna på lite musik. Vi har gäster här nu så jag vill inte störa dom så jag kan lika gärna gå upp istället! Ha en underbar kväll mina kära bloggare! puss&kram elin
har en till blogg! http://www.africalover.blogg.se :) kolla in den med!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback