28/11

28/11, alltså igår ;) ja igår så var man ganska mör efter buaa& på kvällen så gick jag in i mitt hus och tog det lugna o bara ja vila lite, sen så ringde amanda till mig o fråga om jag ville komma till henne på kvällen o kolla film&mysa tillsammans, självklart ville jag det! så det var extra bra att jag vila en stund före, för efter det blev jag pigg igen o vi hade jättekul! tack kära vän. men om jag ska komma till saken, före jag åkte till amanda så va jag ju som sagt inne i min friggebod o tog det lugnt, men efter en stund så kom my sister vid namn olivia in och va så fin, hon hade nämligen sminkat sig& typ satt pärlor på ögonlocken, alltså på långt håll såg det väldigt fint ut tyckte jag! men iaf, jag bestämde mig för att ta lite kort på henne, o ja så det blev lite foton. :) nu hoppas jag bara hon tillåter mig att lägga in dom, men det gör hon säkert!;) här kommer dom!!




älskar dig.

sweeet.


Kommentarer
Postat av: amanda j :)

åh, så fin hon är!:) kram

2009-11-30 @ 17:41:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback