Farsdag..

var igår och jag hann verkligen inte ladda upp ett inlägg igår, både kalas&lucia. :) kul dag! Igår va det farsdag som sagt och pappa fyllde 40 år & morfar hade sitt kalas igår, det var en lyckad dag. Morfars kalas tillbringades vid skottek på en fin resturang, och mkt god mat!:) efter det så följde jag med lina hem, och sedan va det lucia på kvällen. det var faktiskt ganska kul, låtarna va bra&go stämning,kommer säkert gå hur bra som helst på övningarna och framför allt på uppträdandet om man säger så. jag måste bara säga att min kamera är bra på att ta kort ute men inne med ingen blixt blir..UUSELT rent ut sagt! alltså, suddiga&dåliga, så jag vågar inte lägga in dom faktiskt, det får bli från när vi va ute och gick runt vid sjön och när morfar öppna sitt paket och allt.. :) kraam.

först lite egobilder ;)









dagens kläädsel.

bästa bilden inomhus, då vet ni säkert hur dåliga dom andra bilderna blev ;)

såhär såg då huset ut där vi åt.

när morfar öppna sitt paket, som va en tennisväska!:) den var grym!



söta morfar!

häärlig biild.



haha.:)







utsikten:)












häftig!









liinas ööga!

Kommentarer
Postat av: Äääämilia!

så fina bilder elaa :p <3

2009-11-10 @ 12:47:18
URL: http://emiliaelsaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback