försenade bilder, verkligen!

Tjjohej!:) Nu ska jag faktiskt lägga in alldeles försenade bilder från lovet och lite denna veckan och idag. :) NJUT!


Här kommer lite bilder från kalaset i söndags. :) fast dom första bilderna är när jag var hos farmor&farfar!

Att sitta vid en bärbar dator, hade mysigt& va med manfred var..(Y

Manfred framför andra datorn med Bolibompa uppe på skärmen ;)

äPPle.

haha, vilken bild?

kuusiner.

grym tavla hos mina kusiner!

slöjden i skolan, Amanda. :)

& glada jessie ;)

läsningen, go stämning&go pose!



haha, inställd lektion igår& ah Amanda o jag satt på bänken mitt emot fönstret inne i badhustet och tog kort på när solen låg på i vattnet, såhär blev bilden ..(:

haha, lina den är klokren!!

träningen igår, grymt kul!

omgjjord bild från idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback