försenade bilder!!

Hallå alla glada människor! åh, jag är så ledsen för dålig uppdat. alltså jag har faktiskt inte viljat blogga eftersom jag inte hittat min mobilsladd där jag laddar upp mina bilder & jag tycker det är så tråkigt med bara ett inlägg utan bilder men nu har jag hittat den, så här kommer försenade bilder tillsammans ;) måste bara också säga att denna "första advent-dagen" idag har varit underbar, och den kommer säkert bli bra senare med, bara ett undantag. jag mår inte riktigt topp bara, jag tror faktsikt att det är biverkningarna från sprutan eller något, men jag hoppas jag blir frisk. :) nu kommer bilder kära vänner, kraaam.


skolan, i torsdags tror jag, typ världens segaste håltimma har vi på torsdagar, haha. :)

spanskalektionen tillbringades i datasalen, lite långtråkigt i slutet kanske, ögona blir helt suddiga (enligt mig)





måste bara lägga in bilderna på min tröja jag har fått av min kusin stina! :) jag gillar den jättemycket, skön&
ah min stil.. :)

haha, amanda&jag bestämde oss för att ta en bild på när amanda låtsades vara mobbad, ja här ser ni resultatet ;)
haha, att man kan få sånna idéer i huvudet när man väntar på mattelektion!

suuuddig bild, men dagens outfit i torsdags& i fredags ;)

här kommer lite bilder från när olivia&jag bakade lussebullar i torsdags ;) myyys.

haha, "råa" lussebullar kan man kalla det!

sisters in action!

:)

klara!

eftersom lussebullarna blev så många& goda så passade jag på att ge en lussebulle till min kära kompis amanda,
det blev uppskattat. :) & mer uppskattat blev det när vi märkte att russina vi i lussebullen formades som ett hjärta. :)



mys med ljus, som jag brukar säga, ;)

första advent& tänkt, snart julafton!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback