fotBolL-wOrk-ouT

hallå vänner! lite sent inlägg kanske men är faktiskt inte något trött just nu, kanske lite men jag kan va uppe en stund till iallafall tror jag. :) För en halvtimme sen kom jag hem från fotbollsträningen som va ikväll, grymt kul! vi va faktiskt i en klubbstuga och tränade, när man fick höra det blev det bara ''va?!'' alltså måste vi flytta borden,träna i en klubbstuga,jätteliten plats, det går vell inte? men sen när vi väl började skulle vi inte ens träna riktigt eller vad man ska säga utan bara teknik, det vi gjorde idag kallades för fotboll-work-out! wiho, jättesvårt, mitt vänstra ben var helt lam kändes det som faktiskt,haha. så det gjorde vi en stund tills vi blev helt slut och då var det dags att beställa pizza, ja, vi åt det ikväll, och det som va lite lyx va att vi fick det gratis, det var typ föreningen som bjöd på det,grymt! så före det så passade vi på att duscha och sen så fick vi ändå vänta en stund till Benny (tränare) kom med allt&vi började äta. jättemysigt och ah det var godare att äta när man satt sådär på kvällen med fotbollslaget och åt, det tyckte jag! :) Ja, själv beställde man en hel pizza, Capricciosa. fast det blev fel på typ allas pizzor, det va ett minus tyckte jag, alltså tycker inte ni det är stor skillnad på sallad o ponfrittes, själv tycker jag det är en enorm skillnad men jag&lina (vi tog samma) vi beställde pizzan men med sallad&kebabsås på, men sen när vi väl får dom så får vi ponfrittes o kebabsås, men det gick o äta faktiskt. :) nu är jag riktigt nöjd&mätt med kvällen o ska snart till sängs (om jag nu får sömnen) och läsa lite, lyckad dag. Kram på er!!



förlåt, mobilen funkar fortfarande inte..inga bilder,inte bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback