Hos farmor&farfar. :)

Tjjohej, just nu sitter jag här vid farmor&farfars laptop och ja försöker hitta något kul ;) Jag har också min kusinkusin Manfred brevid mig som sitter o kollar på Bolibompa, det är faktiskt ganska kul, så jag tänker nog också vara inne på Bolibompa eller titta vad Manfred gör, iaf roligare än vad jag gör! haha. Varför jag är hos farmor&farfar är därför Amanda min kusin skulle komma hit och ville ha sällskap så jag följde med farfar hem efter kyrkan och åt jättegott här, men sen så trodde inte min kusin att jag skulle komma så hon hade bokat biljett med sin pappa&syster till Elfsborgs sista match idag, åh, jag skulle ringt henne, men ah jag får vell ha roligt o mysigt med manfred och dom andra, ne nu ska jag hitta på något kul! Föresten så är det kalas för min kusin Ida idag så det var ju bra att jag var här då för kalaset är ju en våning ner ;) Hade bäst! Kram.


Hitta denna bilden på datorn, Amanda o jag, BILD I REPRIS! :)
älskar dig kusin!


Kommentarer
Postat av: Kusin Amanda

ÄLSKAR DIG!!!!<3

2009-11-02 @ 12:34:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback