inspiration..

från någon kanske?:) alltså den här adventskalendern fick vi av våran underbara farmor igår, så gulligt! :) o det som är så bra med den är exempelvis att den passar in i vårat kök + att man kan andvända den varje år, det är ju sånna där luckor så ah det är mkt bra! men det är bara att det är 1 dec imon och det är ju roligt att ha något litet eller kanske någon uppmuntrande lapp i varje lucka, men jag kommer inte på vad?! är det någon som vill hjälpa eller ge inspiration o förslag, skulle vara hemskt snällt, jag har bara denna dagen på mig, haha. :) men nu är jag ju sjuk så jag kanske kommer på något endå men det kan ju vara en risk att jag inte gör det, o då kan ju ni bloggläsare hjälpa mig kanske? helt frivilligt! tänk på det. kram!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback