körhelg!

Jag måste bara berätta en grej som hände idag. Jag&mamma hade faktiskt anmält oss till en körhelg denna helgen och idag va det den dagen. så kl.8 på morgonen vaknade jag och sen vid 10 började det. jag kan säga att vi hade bara en dag på oss att öva in sångerna och det var denna dagen. :) det gick jättebra&var mycket kul också tyckte jag, men jag spela toarps cup idag så jag fick åka tidigare från det. och vi ska uppträda imorgon i kyrkan, det kommer bli roligt tycker jag faktiskt.även om jag inte övat så mkt kommer det säkert sitta, hoppas jag. :) mkt roligt var det iaf. Eftersom jag skrev toarpscup i detta inlägget kan jag ju också berätta hur det gick, var jättekul, vi förlora den sista matchen men jag tyckte vi spela grymt bra endå, iloveyougirls! tack för denna dagen. men måste också säga att andra laget, vi blev uppdelade i två lag, dom vann silver faktiskt, jag blev så glad! grattis tjejor!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback