MIN..

klocka har kommit & jag som var väntat och nu entligen fick jag se den, ja den är lite sådär annorlunda&ni kanske inte tycker om den men ah det är vell helt enkelt inte er smak. :) jag älskar den, och ah alla har olika smaker!


lila♥
jag måste bara säga att den är snyggare i verkligheten (enligt mig) och ah, bilderna blir ju inte snygga men ni ser nog vilken form den har, men jag kan säga att den har nog mörkare lila i verkligheten och jag har dessutom plast på skärmen det är därför den ser lite begangnad ut typ, men den är snyggare i verkligheten, tycker jag!:)

:)




Kommentarer
Postat av: Ääääämilia.

as fin! :p<3

2009-11-11 @ 20:11:03
URL: http://emiliaelsaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback