mobilen, död typ. :)


Hej allesammans! :) Hoppas ni mår toppen, själv mår jag toppen, eller rättare sagt vill må det. Jag har fått lite bivärkningar från vaccinet igår som jag tog. gjorde inte alls ont tyckte jag, det är bara att man inte mår bra efter. men om man inte vill ha svininflensan får man faktiskt stå ut. :) jag ska försöka! Ne men nu ska jag komma till det jag ville säga, rubriken säger det egentligen men ah jag kan säga det igen..min mobil är paaj (igen), ah nästan död men endå inte, jag vet inte vad som har hänt. Den bara laggar, först så ska jag ladda den men då står det att det inte går för att jag inte har någon sonyericsson batteri, men hallå, det har gått o laddat förut och jag har en sony ericsson mobil? haha, jag förstår ingenting. :) men typiskt mig också, först min lila mobil in på lagning och den var helt paj så då fick jag min nya och nu ska jag nog lägga in den på lagning också och tänk om den är paj, då blir det kanske en ny mobil till? haha, ja vi får se hur det blir! :) men iallafall, jag har ingen täckning, så man kan inte ringa/smsa mig just nu& så vet jag inte riktigt än om jag kan ladda in bilder, för det är telefonminnet som är paj så minneskortet går ju, men ska se om det går. men nu ska vi inte haka upp oss på det, om vi bort ser från den grejen så är livet härligt ska ni veta!

Kommentarer
Postat av: filippa

HALLÅ ELIN!

så var det med min mobil också den gick att sätta på ibland och sen inte och sen så funka det inte alls och så skulle jag ladda den och då stod de att det inte var ett sony batteri eller ingen täckning och aa, det är asjobbigt, men gå och lämna in den :DD det gjorde jag fast jag har inte fått tillbaka den än xDD<3

2009-11-22 @ 14:54:00
URL: http://filippajohannalouise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback