pappas 40 års kalas!

Hallå vänner! Det va i lördags när pappa fyllde år tror jag. :) Och igår så hade han 40-årskalas i Töllsjö. HUR LYCKAT SOM HELST!:) men jag märker att jag har blivit dåligare på att fånga ögonblick&ta många bilder under dom speciella dagarna och det vill jag bättra mig på.. så jag ska bättra mig!;) men ah det var 40-årskalas och jag tog inte så många bilder, men det är ju så..när man har kul så tänker man inte på att ta kort. :) Men lite bilder kommer. Kalaset var iallafall väldigt lyckat& vi va i Töllsjös församlingshem, hur fint&bra som helst tyckte jag. Jag kan också berätta att Hilda o jag sjöng en låt, blev väldigt uppskattat&det var mkt roligt :) sen sjöng vi syskon en egen låt till pappa, ja hur gick det igentligen, både bra&dåligt, haha. tekniken o lite annat krångla men ja jag tror det gick bra ;) Nu kommer bilderna. KRAM.


ingången till töllsjös församlingshem.



fick också lust att ta kort på min klocka (som jag gillar!) ;)



lokalen där alla satt. :)
ja, där vi va mest helt enkelt!

köket.



drickorna!

min kära kusin!♥





haha, i love this.
jag kan ju berätta att Olivia hade en lek under kalaset där man skulle klä ut sig med massor av olika klädesplag och såhär blev resulatet, jag tycker iaf att dom är blivande modeller! vad säger ni ? :)

Kommentarer
Postat av: juhännäh! :)

haha, gud vad kul ni verkade ha, så mysigt!<3

2009-11-15 @ 20:37:43
URL: http://johannaingela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback