pepparkakor, me like.

Hallå vänner!:) vilket rusk väder idag va? regn,blåst& ah inget roligt väder, men nu på kvällen så ha det klarnat lite iallafall. :) men ja, dagen har gått bra i think, kanske lite otur i eftermiddags men ja det behöver jag ju inte berätta kanske, en typiskt ''elinberg'' grej ;) haha. men idag när jag kom hem så var jag hungrig&ganska blöt efter dagen o bara ville veta om det fanns något jag va sugen på, också säger mamma att hon köpt pepparkakor idag o jag blir såå glad, pepparkakor, det jag varit sugen på i flera dagar o nu så är dom hemma här, julmys..det jag längtat efter!:) haha. så nu så har jag ätit lite pepparkakor, inte så många, man vill ju inte äta pepparkakor hela tiden, då tröttnar man! ne nu måste jag göra mina läxor, matte&engelska pågårs snart..kanske blir lite pepparkakor till?;) måste bara säga en sak! vet ni, min mobil funkar nu! wiho. mamma va i 3butiken idag och han visste precis va det va med den o det var typ någon uppdat. som behövdes göra, så det tog 20 min sen va det klart, så nu kan jag ta kort,smsa,ringa&ah andvända den. haha. :) ha det bäst! du är älskad. kram!!


(y






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback