promenad med mamma..

UNDERBART! Denna dagen har varit så bra&kommer nog fortsätta bra nu till kvällen, hoppas jag. :) Idag i skolan va det EV (ElevensVal) dag och själv fick jag filmskapande. vad ska man säga, både rolig o långtråkig dag. Först när jag kom till skolan så fick jag reda på att Hilda min vän var sjuk & skulle då inte vara med i filmskapandet..då blev man sådär, vad kommer hända nu? men hennes kompis Klara skulle ha filmskapande samma som mig och några andra som jag kände så då blev man ju lättad kan man ju säga. :) Men man hade ju verkligen höga förväntningar, att det skulle vara sjukt kul att filma&att dagen skulle gå bra, men det blev vell lite sådär kanske. Jag kom iallafall med Klara,Mintin&Lisset, jag kände iallafall två av dom. filmningen gick vell sådär ärligt talat, vi hade ingen idé om vad vi skulle filma om& vad filmen skulle handla om. men det gick vell! :) Tillslut hade vi filmat lite och skulle sätta ihop det till en enda film. Det var faktiskt lite roligare! men sen var kl. inte mer än 12 typ och vi skulle ha detta hela dagen enda till 15.30, vad ska vi göra? och vi tyckte det var riktigt långtråkigt i det sista så vi fråga faktiskt om vi fick sluta efter vi gjort klart filmen, och vet ni? VI FICK DET :) woohoo. så jag packade upp grejorna jag hade med mig och gick upp med tjejorna till fotbollstuneringen som var. där var jag en stund innan jag kom på att mamma inte jobbade än utan va hemma, så jag försökte ringa en gång och fråga..lite snällt sådär. :) och mamma är ju världens bästa mamma så såklart sa hon ja, så kl.13.00 typ så åkte jag hem! hur gött som helst! haha. Så när jag var hemma så myste mamma o jag lite & sen så hade vi tid att också gå en promenad tillsammans innan hon åkte, hur bra som helst! så en stund fick vi iallafall umgås innan hon åkte, UNDERBART! :)


tjejorna.

fotboll pågårs.





:)

loovetoyou.










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback