svar till kommenterare!



SVAR: Hallå filippa!;) åh, jag tänkte nästan säga att jag blev glad för att din mobil
va likadan men det är klart jag inte är, haha. nemen nu vet jag iallafall att jag inte är
ensam om detta, du tipsa ju också just precis att jag skulle lämna in den på lagning
vet du, det gör jag faktiskt, för jag vet inte vad jag ska göra annars, haha. :)




SVAR: Hej julia. :) detta var kanske för 1/2 veckor sen du skicka denna kommentar
men bättre sent än aldrig ;) detta var nog på engelska lektionen tror jag?
haha,då lyssna jag på en grymt bra låt,
my savior my god av aaron shust, jätte bra låt,
lyssna på spotify
om ni har det! :)



SVAR: Hej amanda. tack för kommentaren!:)
ja, man mådde väldigt dåligt efter filmen
och man känner sig inte bekväm längre utan vill
ändra på något, man får göra något snart!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback