Bilder från helgen.


GÅRDAGENS KÖP!
Nya skor!:)
I love them.♥
Inte så bra bild kanske men
dom syns lite iaf ;)









Gårdagens ''FYND'' :)
hihi, alltså när vi var inne på en lite marknadsaffär så
hitta jag denna och tyckte att den var så söt, men jag köpte
faktiskt inte den för att den var söt utan också för att
jag kunde dricka kaffe i den ;) haha, ja ni som inte vet
så tycker jag väldigt mkt om kaffe och får inte dricka
så mkt så varför inte köpa en liten kopp som jag kan
ha mitt kaffe i ? :)

Köpte också ett par goa benvärmare till hösten. Det är bra att ha!:)

haha, bilden?
Jag fråga Olivia om hon kunde fota min tröja
som jag också köpte igår för jag inte kunde
få till ett kort själv, och jag ser ju helt flum ut
också så kommer mamma precis in i bilden
när Olivia fotades så jah..men jag hade ingen
bättre bild på min nya gosiga tröja så det fick bli denna ;)

I fredags inne på H&M.

En sen dagens outfit .

EttÅtti.

godiis.

Nästan alla bilder har jag faktiskt tagit med pappas gamla mobil, den är bättre än min fast endå så när man
laddar in dom så blir dom inte bättre..men på mobilen blir dom det? Men det kanske inte är så konstigt, eftersom
jag har skickat över alla dom bilderna på min mobil eftersom denna mobilen inte har något MemoryCard så då
blir dom ju oftast dåligare, men jag hoppas ni ser bilderna iaf?;)

Har fått en höst/vint jacka av min underbara kusin Frida och jag älskar den, tyvärr har jag
ingen helbild på jackan och mig som blev bra men därimot märket som sitter på ena ärmen av
jackan, Jesus, jag tycker det är häftigt!(Y


Kommentarer
Postat av: Ääämiliaa.

gulliga skor & fina bilder :)<3

2009-10-06 @ 17:01:12
URL: http://emiliaelsaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback