Bilder från...

Här kommer bilderna från i Varberg när jag var med mormor o morfar&lina på Getterön, om ni kommer ihåg?:)
Här kommer iaf bilderna, jag var hos mormor&morfar i helgen, underbar dag! Och skulle passa på att ladda in alla dom här bilderna då men då hann jag inte så jag fick ta med mig kameran hem och ladda in dom här hemma, så nu kommer dom.
NJUT!

Det här är inte från Varberg ser jag men en bild från när jag var hos mormor&morfar någon gång i somras,
morfar&jag. :)

haha, gissa personen? Jo, det är jag! haha, åh jag skrattar redan nu, såhär galna va vi typ när vi va tsm x)

älska bilden. Jag älskar dig Lina!:)

Morgonpromenad!

laaaaaajnaaaaa.:)



mormor&morfar!

mohaha, bjuder på bilden!;)
lägg märke till mormor&morfar i bakgrunden ;)

Underbara Varberg!

Ojj, här hoppar vi fram i bilden, haha. :)

Lite suddig bild, men här sitter finalina i hängmattan vid afrikahuset!:)

:D

Här sålde masajerna alla sina handgjorda smycken, helt fantastiska!
i love it.

Så fin bild!:)





kanske lite suddig bild, men ni ser nog, ;)
Lina&jag!



Lina&jag satt i det sista i deras stolar dom hade utanför o prata lite. mys!

sista bilden från afrikahuset. :)

Lina&morfar, love you.
När vi va i Varberg på fästningen och kolla runt. :)

Det var också ett vackert par som fotades nere vid stenarna vid vattnet. fint!

ja, tog ett snabbt foto på en blomma och lite annat med havet i bakgrunden. :)

lina fotade. mkt fin bild!;o

dom är inte bara mormor&morfar utan dom är också tuffa!;D

Älskar denna bilden!:)
o älskar dig Lina.

paparizzifoto! haha, sara (efternamnet?) såg vi på en kiosk vi satt och åt glass vid,perfekt tillfälle att ta kort ;)

haha, wannabe usain ;)



tack för den helgen!:)

Kommentarer
Postat av: kusinlina.

ååh! nu vill jag tillbaka till den helgen! vi hade sååå roligt. älskar dig elin! :)<3

2009-10-15 @ 17:30:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback