IKEA

Hallå! Vill bara berätta att snart är hela min friggebod klar, alltså utvändigt&invändigt, HÅLL UT KÄRA VÄNNER! Igår va vi på IKEA i göteborg och köpte möblerna och lite annat jag skulle ha i my house och ah nästan allt är på plats, så bra blir det! Sen så va jag och mamsen i stan idag, myys! Vi var bara på hemrednings butiker typ, men vi hitta iaf det mesta av prylarna jag ska ha i mitt rum, lyktor,lampa,ljus m.m, allt gick som jag förväntade mig, vi hitta jättemkt fint så nu har vi köpt det och det är bara några grejer som behövs göras innan friggeboden är klar som sagt. :) DET KOMMER BLI SUVERÄNT! ja säger det en gång till, Håll ut!


Lite suddig bild men ja här är då jonathan full av energi så att han ''måste'' klättra på möblerna!

Betalningen.

Bara för att jag tkr om min ljusslinga som hänger i min friggebod så får ni en jätteliten smygbild ;)

Har man kul så har man. :)



mysiga ljuslyktor. IKEA

nya whiteboard. IKEA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback