så roligt!

Alltså stan med Amanda idag var nog det roligaste jag gjort med henne, fyh vad roligt vi hade! haha. Jag måste berätta några tabbar vi har gjort idag som ah det var pinsamt rent ut sagt! Detta är den pinsamaste, jo, vi va inne på Åhlens och bestämde oss för att gömma oss någonstans bland kläderna och smaska godis och ah sitta där och mysa men när vi väl satt där så kände vi för något omoget, så vi bestämde oss för att smyga på alla personer som va där och titta, det var riktigt kul men nu kommer det pinsamaste, vi gömde alla våra grejer bakom herrkläderna för att ingen skulle ta dom typ och precis då gick en tjej som jobbade där förbi men vi trodde hon inte såg oss, men sen så när vi väl ska smyga på alla så går hon dit vi gömt våra grejer och rotar, sen så säger hon med min väska&sko i handen: SKA DOM HÄR LIGGA HÄR? vad ska vi säga, min kommentar: Ah, vi tänkte lägga det där sålänge när vi tittar, PINSAMT? självklart. men ah, efteråt så kunde vi inte låta bli att skratta åt det och genast gick vi ut från affären, dit ska vi inte sätta in foten på länge! haha. Sen har vi gjort massa andra onormala grejer, kikla varandra hela tiden, alltså hjälp vilket skrattanfall! blåste ''världens största bubblor, gömde oss för varandra inne på H&M så vi nästan skrämde varandra, och ah massa sånt. Men jag kan säga att vi har hatt kul, ah, faktiskt MYCKET KUL! Tack för dagen underbara vän!♥ Men det enda som var ett minus som inte kanske är så intressant men ah inte heller ska vi få med det av den underbara dagen men ah jag rev upp hela hälen när jag skulle stänga dörren. Ah, vi åt på SUBWAY idag, jättegott! men när vi gick in dit så var jag så klumpig att jag fastna med foten när jag skulle stänga dörren så det blev typ ett jack i hälen, gjorde jätteont och det blödde faktiskt igenom strumpan men sen så tog vi papper och torkade det och ja jag fick ha det i skon hela dagen, bekvämt? sådär. :) så jag fick gå halt resten av stunden på stan, men nu tänker vi inte på det utan det roliga som vi gjort idag, jag säger det en gång till, TACK FÖR DAGEN underbara amanda, vi har hatt så kul!:)


godisaffären JAmJam.

Jag gillar godis! (ibland)

JAmJam.

Jag tog inte alls många bilder idag, lite tråkigt men jag hann inte, vi hade så kul!
Vi frös i det sista när vi va på stan så vi bestämde oss för att gå in och sätta oss
i biografen och äta upp godiset vi köpte, myys.

Kommentarer
Postat av: amanda (gäddhääng;))

du är bara så bra, elin! vi hade skitkul, tacktacktack<3 kramis

2009-10-30 @ 20:52:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback