Så underbart bra!

Nu har jag ju glömt och berätta i förväg om det som jag och mina underbara vänner Amanda&Lina gjorde igår. men aja sånt händer när man inte hinner blogga,men nu ska jag berätta för er om en sak som vi gjorde igår!:) Men nu har vi hatt våran (Afrika) temadag! JA, det var såå roligt. Igentligen skulle ju Amanda&jag ha det tillsammans hos Amanda men så fråga vi Lina om hon ville vara med och det ville hon. :) Så igår så hade vi det, och ah som sagt det var jätteroligt&mysigt! Först så gick vi hem till Amanda efter skolan och fick pannkakor som Amandas farmor hade gjort, mums!♥ Sen så va vi vid kiosken,gjorde igoning i källaren (där va vi mest hela kvällen) och sedan börja vi göra maten framåt halv 7 tror jag. Vi gjorde maten tillsammans och fixa igoning, och ah det tycker jag är mkt mysigare än att komma hem till färdig mat, när man lagar mat tsm så är det så go gemenskap så det gjorde vi :) Sen när det var klart så tog vi ner maten,ljus och allt som skulle stå där nere och sedan tog vi på oss våra ''afrikanska kläder'' ja, vi bestämde faktiskt att om vi hitta ngt hemma som var afrikanskt så kunde vi ta på oss det för det va ju ''Afrika-tema'' och tjejer, ni var såå fina tyckte jag!:) hihi. Jag kan berätta att sitta på golvet och äta med händerna (som vi gjorde igårkväll) var nog roligare än att äta med bestick vid ett matbord faktiskt, men det mysigaste var nog när vi satte på afrikansk musik och satt där med våra kläder och dansa lite då o då, haha,♥ Och ska jag kortfatta hur det smaka med maten&ah allt så säger jag bara : DELISCHUS!(haha, mitt egna ord) så underbart gott var det, och det säger jag för att jag tyckte det! Kan ju också berätta det andra vi åt efter maten. Det blev ett ganska stort fruktbord med alla slags exotiska frukter och så blev det naturgodis också, ah visst låter det gott, och det VAR det också ;) sen efter så satt vi mest vid datorn&tv:n och bara myste av kvällen, en helt klart grym kväll säger jag bara, pågrund av mina underbara tjejor&allt vi fixat, TACK!
Sen på morgonen så blev slappt hela förmiddagen, och ah det låter hur tråkigt som helst men det var bara skönt, Tack så hemskt mkt för kvällen&lite av förmiddagen tjejor,älskar er!


Här pågårs matlagning ;)

Inte så fräsch bild men ah vi åt kycklig iaf, och igår så stog lina och var duktig och rensa hela kyckligen :)
Bra jobbat ;)

javet att ni blir frestade, själv vill jag bara äta upp allting!



På det här golvet satt vi och åt med mysbelysning och all god mat!:)

Inte så bra bild, men det var väldigt mörkt men här ser ni lite iaf.
¨
Underbart söta Lina med sina afrikanska kläder, åh du var så fin!:)

Här ser man typ ingenting av Amanda, men hon var också så underbart söt i sina afrikanska kläder
och ah så fin var du!:)

Här är då jag med mina afrikanska kläder, lite suddig bild men ah så här såg jag ut, om ni då ser någonting ;)

YUUMMI!:)

myys!

Tog en snabb-bild när jag gick hem från Amanda.:)


Kommentarer
Postat av: kusin stina

ELIN! kolla din mail om du inte gjort det redan! har skickat en sak till dig ;P

2009-10-12 @ 16:46:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback