stan med min underbara vän.


Hittade en fin vinerbild som jag tog från google, utsikt över hela Borås. :)

Halloj alla glada!:) Just nu sitter jag här och väntar på min underbara vän Amanda som snart kommer och hämtar mig. Vi ska till stan!:) Det ska bli så kul, det var längsesen vi gjorde något kul hon&jag så nu blir det en mysdag med henne på stan. :) Jag va ju i stan igår men ah som sagt, vi tittade bara på hemredningsbutiker så nu kommer vi nog titta runt i resten av stan, det ska bli mys♥ Sen när jag kommer hem så är det tjejkväll hos Felicia med Amelia,Lina&Johanna och ah det är maskeradtema och jag har INGEN ANING om vad jag ska ha på mig,hur jag ska se ut? KAOS, men ah hoppas att det ordnar sig, men nu kommer dom snart, ha en underbar dag mina vänner, ni är så bra! Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback