bloggfria dagar just nu..

Hej! Hoppas att alla mår bra. :) Själv mår jag jättebra&vill bara förklara en grej för det första, jo det är ju såhär att jag inte bloggat på länge&lagt in bilder, ja vet..så tråkigt, men såhär är det jag har faktiskt ingen ork eller hinner ibland inte just nu så det är därför jag inte upptad. så mycket, jag beklagar! och en till sak, jag kan berätta att just nu går det inte att ladda upp bilderna, min sladd är BORTA!:s och jag hittar den inte just nu, men ska leta! Håll tummarna Y Men ni får fakitkst hålla ut ett litet tag, jag har faktiskt bestämt mig för några bloggfria dagar just nu men skriver så fort jag vet vart min sladd är, för då sätter jag nog igång att skriva inlägg igen, för det är inte så kul när man inte har bilder till inläggerna, eller vad tycker ni? Ne nu måste jag ut, hade bäst :) Puss.

Kommentarer
Postat av: Anonym

iwasflying.blogg.se, kika in :)

2009-09-12 @ 22:41:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback