BRA DAG!

Gokväll!:) Hatt en bra dag? Själv har jag hatt en underbar bra dag faktiskt. :) Först i skolan så hade vi SO,NO,BILD,ENG&SVE. gick jättebra alltihop! Jag kan också berätta att jag trivs så bra på skolan&att jag också har fått nya vänner. ja, jättekul. :) Idag på håltimman så gick vi till konstgräset och spelade fotboll, jag va med Amanda,Johanna,Oscar&Niklas,haha..det var jättekul också! och vi har också bestämt att det ska bli imorn med ;) Sen när jag kom hem så åt jag först, tortellini, mums! Sen blev det tid med läxorna såklart, hela 6 läxor denna veckan så då måste man verkligen inte glömma att plugga också ;) Men nu är jag nästan klar&ska snart lugna ner mig och göra mig igoning. :) En hel skoldag väntar på mig. Imorn har vi 3 läxor, Matte,Engelska&Spanska, håll tummarna Y Sen efter så kanske kanske det blir Johanna&Lina men det är inte alls säkert..för jag har så mycket att tänka på..dom andra 3 läxorna som jag verkligen måste kunna men vi får se om det går eller inte, har också idrott imorn ;) Resultatet efter klippningen blir inte idag heller, är på min dator och där går det inte att ladda in bilder så nästa gång! Hade så bra nu&sov gott, Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback