EttÅtti - FotoTÄVLING.

Hej igen!:) Måste bara berätta om igårkväll! Igår så va jag med Hilda&Lina hemma hos hilda. :) Vi hade jättekul! Efter några timmar så bestämde vi oss för att åka ner till stan före EttÅtti och sedan gå från stan till EttÅtti då :) I stan så kolla vi bara i några få affärer och sedan tog vi en fika på Bakgården, lina&hilda åt kladdkaka med grädde& jag tog blåbärspaj med grädde. mums! Sen så orka vi inte gå mer så vi gick ner och köpte tugummin och lite godis och sedan gick vi ner mot kyrkan till EttÅtti. Igår på ett Ettåtti var det temat - FotoTävling. :) jättekul va det! bara att jag var stendöd efter typ men dagen var så lyckad! Y På fototävlingen va jag med lina,hilda,christina,pärla&min mamma ;) vi hade jättekul ihop, blev lite stressigt bara för när vi hade typ 2-3 motiv kvar så var det bara 3 minuter tills man skulle sluta och sedan ladda in bilderna på datorn, men våra bilder blev helt klart bäst tyckte jag! Vi tog kort med Christinas kamera. :) Efter det så ladda vi in bilderna på datorn och valde ut dom bästa, det var 5 motiv! Sen så var det ungdomsgudsjänst i kyrksalen efter. :) Vi fick också se bilderna i det sista (dom bilderna som vann då) och vi vann ett motiv, och det var REFLEX :) hihi,om nu undrar hur vi gjorde så gjorde vi så att alla fick varsin bokstav i ''reflex'' och sedan bildade vi det på rad, den blev så cool ;) Efter EttÅtti så körde vi hem Lina och sedan åkte vi hem och jag somna blixtsnabbt. som sagt, jag var stendöd när jag kom hem! Nu kommer två kort som blev bra igår ;) bara två st. haha.


söööta liina v

Motiven.

Gobit
Reflex
Fruktansvärd
Surt
För mycket
Lagbild, annorlunda.

igentligen så var det ju 6 motiv men den sista ''röd tråd''
va att alla bilder man hade tagit skulle ha samma tema
och hänga ihop.


Kommentarer
Postat av: lina!

åh fy vilken ful bild på mig! usch. jag är värsta rynkig. x)) tack för dagen elin! jag älskar dig. :)

2009-09-20 @ 10:08:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback