Förskyld.

Gokväll! Har ni hatt en underbar dag? Själv har jag hatt det både och. :) Skolan idag gick bra, vi hade läsning,matte,no,spanska.. hm..vad hade vi mer? haha, jag är så glömsk! Iaf, sista lektionen skulle vi igentligen ha svenska men våran lärare var sjuk så lektionen blev inställd! Wiho tänkte man då men då kom jag på att bussen går ju den tiden den alltid gör så vi fick vänta i typ 35 min men det var skönt, att bara sitta ute i det vackra vädret&njuta av en inställd lektion. ;) Sen åkte vi hem, när jag kom hem så gjorde jag direkt tortillini och några grönsaker till, var jättehungrig när jag kom hem&skulle också träna så det fick bli snabb mat men endå supergott!;) Sen var det dags att ta på sig och träna, var inte alls sugen på det för att ha blivit precis förskyld&det gör ont i ögonen&i huvudet och det hade det gjort dagen i skolan med men träningen gick bra endå, sa till mina tränare att jag skulle ta det lugnt och det gjorde jag, precis exakt som jag ville!:) Sen så cykla jag hem med Johanna min underbara vän, Tack för att du finns. <3 Sen när jag kom hem så satte jag mig lite här och sedan en snabb dusch och nu sitter jag här igen ;) Ska snart ta fram min NO-läxa och plugga in allt vi ska kunna imorn :) Sen blir det nog godnatt för mig! Vi ses imorgon, puss&kram.

Just nu går det inte att ladda in bilderna igen (!!) usch, varför ska det vara så? hoppas det går imorn iaf ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback