Har bestämt mig nu!

Hej alla bloggläsare! Alltså nu är jag verkligen urdålig med uppdat. Men har faktiskt bestämt mig för en sak nu. :) Jo det är såhär, att nu har ju jag börjat ny skola, mycket läxor&man är också med vänner och så och tillsist är det då träningar och ah jag hinner verkligen inte på dagarna kan jag säga, och när jag hinner så orkar jag inte så har bestämt mig nu att detta kommer bli en blogg där det kommer inlägg ngn gång ibland, när något intressant händer/har hänt, låter det bra? Jag är ledsen men så är det just nu :/ Men vi kan ju bara hoppas att att jag kan hinna oftare ;) eller hur? Nu kommer bilder från veckan nu&veckan före denna, hade bäst&ni är värdefulla! Kram.




Omgjord bild.

hahaha, kom du ihåg hannah? Det var typ för någon dag sen när Hannah&jag skulle gå till bussen och plöstligt fick jag syn på en liten babysko hänga på en gren, haha? hur hade den kommit dit, ah vi började skratta iaf ;)

SpaNskA lekTioNEN i DaTaSaLEN

Som ni ser va det typ tomt i datasalen på lektionen, men det var inte så konstigt..halva klassen skulle ha
drama och fick gå ifrån så det var typ 7-8 personer, rätt skönt endå ;)

Coola AmaNda (a

Någon dag i veckans outfit :)



Tog kort på Amandas öga, vi gillart! (y

Kommentarer
Postat av: amanda j :)

ÄLSKAR bilden på ögat:O Du är BÄST på att fota!<3:)

2009-09-18 @ 16:17:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback